مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد:

همکاری خوب هگتا در اجرای طرح کرامت رضوی

  • تاریخ انتشار

مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: هلدینگ رفاه و گردشگری تامین (هگتا) برای اجرای طرح " کرامت رضوی" همکاری خوبی با سازمان تامین اجتماعی داشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی هگتا به نقل از تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در مراسم اعزام اولین گروه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین‌اجتماعی به زیارت امام رضا علیه السلام در قالب طرح " کرامت رضوی" تاکید کرد: خود را موظف می‌دانیم از همه فرصت‌ها و امکانات برای خدمت به بازنشستگان و مستمری بگیران استفاده کنیم. همچنین هدف نهایی و مطلوب سازمان تأمین‌اجتماعی این است که دوران بازنشستگی را برای بیمه شدگان شیرین کند.

وی افزود: شرکتهای تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی از جمله هلدینگ رفاه و گردشگری تامین (هگتا) و شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای اجرای این طرح همکاری خوبی با سازمان تامین اجتماعی داشته اند.

شایسته ذکر است، طرح کرامت رضوی از سال 1398 به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد اما امسال طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است بیش از ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و خانواده‌های آنها برای زیارت به مشهد مقدس اعزام خواهند شد. پیش از این سالانه حدود 30 هزار نفر در قالب طرح کرامت رضوی اعزام می‌شدند.

اولویت اعزام به این سفر زیارتی، با بازنشتگان حداقل‌بگیر و افرادی است که برای اولین بار به زیارت اعزام می‌شوند.

 انتهای پیام

نظرات

9
سمی را محمدی
27تیر1401

متن پیام : سلام

پاسخ پیام