مصاحبه اختصاصی چابک آنلاین؛ شناخت صنعت بیمه از نیازهای بیمه‌ای بخش گردشگری ضعیف است.

  • تاریخ انتشار

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه نامه گردشگران به صورت کامل و بسته ای جامع وجود نداردشناخت صنعت بیمه از نیازهای بیمه‌ای بخش گردشگری ضعیف است.


"علی رحیم پور"، مدیرعامل شرکت رفاه وگردشگری تأمین درگفت و گو با چابک‌آنلاین، گفت: بخش عمده مقاومت شرکت‌های بیمه‌ای برای ورود به بخش گردشگری ناشی از عدم شناخت نسبت به این صنعت است و با این تفکر که حمل و نقل و هتل دارای پوشش بیمه‎ای هستند دیگر نیازی به ارائه محصولی به نام بیمه گردشگری نیست درصورتیکه در عمل اینگونه نیست و گردشگر درداخل هتل یا هنگام بازدید از آثار میراث فرهنگی فاقد هرگونه بیمه‌ای است.بخش عمده ورود نکردن شرکت‌های بیمه‌ای به بخش گردشگری ناشی از عدم شناخت نسبت به این صنعت است/ در کشورهای پیشرفته با خرید بیمه نامه از زمانی که مسافر وارد خط هوایی می‌شود تا زمانی که به فرودگاه مبدا بر می‌گردد تحت پوشش بیمه است و کل پوشش‌های بیمه‌ای به مسافر ارائه می‌شود ولی همچین بیمه نامه‌ای در کشور وجود ندارد.

نظرات